Kaip galime padėti?
Ieškokite atsakymų arba susisiekite su mumis
Skelbimai
Kaip sukurti, redaguoti ir valdyti skelbimus
Saugumas
Patarimai saugiam pirkimui ir pardavimui
Mokėjimai
Informacija apie mokėjimus ir paslaugas
Bendravimas
Kaip bendrauti su kitais vartotojais
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip sukurti skelbimą?
Prisijunkite prie savo paskyros, spauskite "Pridėti skelbimą" ir užpildykite formą su skelbimo informacija ir nuotraukomis.
Ar skelbimų talpinimas yra nemokamas?
Taip, bazinis skelbimo talpinimas yra nemokamas. Papildomos paslaugos kaip iškėlimas į viršų ar paryškinimas yra mokamos.
Kaip susisiekti su pardavėju?
Skelbimo puslapyje rasite mygtuką "Rašyti žinutę". Taip pat galite skambinti, jei pardavėjas parodė telefono numerį.
Kaip pakeisti savo kontaktinius duomenis?
Eikite į Nustatymai savo paskyroje ir ten galėsite pakeisti visą kontaktinę informaciją.
Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?
Prisijungimo puslapyje spauskite "Pamiršote slaptažodį?" ir sekite instrukcijas. Jums bus išsiųstas el. laiškas su slaptažodžio atkūrimo nuoroda.
Kaip pranešti apie įtartiną skelbimą?
Kiekviename skelbime yra mygtukas "Pranešti". Spauskite jį ir pasirinkite priežastį. Mūsų komanda peržiūrės pranešimą.
Kiek laiko skelbimai būna aktyvūs?
Skelbimai automatiškai deaktyvuojami po 30 dienų. Prieš tai gausite priminimą el. paštu ir galėsite pratęsti.
Kaip ištrinti savo paskyrą?
Eikite į Nustatymai > Paskyra ir apačioje rasite paskyros ištrynimo opciją. Atminkite, kad tai negrįžtama.